Ads-728

Ads-728

Cat-2

Cat-3

event's

» »Unlabelled » वीरगंज नयाँ वसपार्क ..



वीरगंज ३० असार

वीरगंज सहर, नगर मात्र होइन, यसले उपमहानगरपालिको दर्जा पाएको पनि झण्डै दुइ दशक पार गरिसकेको छ । मुलुककै मुख्य प्रवेशद्वारको रुपमा रहेको वीरगंजको नाम, पर्सा जिल्ला सदरमुकामको दर्जामा मात्र नरही, मुलुक र मुलुकबासीको इज्जत एवं प्रतिष्ठासंग सिधै जोडिएका छन् ।

हवाई मार्ग बाहेक स्थलमार्ग भएर नेपाल प्रवेश गर्ने विदेशी अधिकाँश विदेशी पाहुनाहरु वीरगंज भएर नै आवत जावत गरि रहेका छन् । भनिन्छ नि कसैको लागि पनि “फस्ट इम्प्रेशन इज लास्ट इम्प्रेशन” अर्थात पहिलो प्रभाव नै अन्तिमसम्म रहने छ । 
उसो हो भने स्थलमार्ग मार्फत वीरगंजको बाटो भएर नेपाल प्रवेश गर्ने विदेशी पाहुनाहरुलाई फस्ट इम्प्रेशन कस्तो परिरहेको होला त .........सहजै अनुमान गर्न सकिन्छ ..सवारी साधन समेत राम्रो संग चल्न नसक्ने वीरगंज उममहानगर पालिकाले पाहुनाहरुलाई कुन रुपमा स्वागत गरिरहेका होलान् ।
कुनै पनि समाजको सभ्यता त्यहाँका स्थानिय विकास संग जोडिएका हुन्छन् । स्थानिय विकासको पहिलो तत्वा सडक र यातायात हो । सडक र यातायातको स्तर राम्रो समाजका लागि अन्य सुविधाहरु प्रप्त गर्न सहज हुन्छ ।
वीरगंजको मुटुमा अवस्थित एक मात्र बसपार्कको अवस्थ अतिनै दयनिय छ । नया वसपार्कको नामले परिचित यस वसपार्कलाई पुुरानो थोत्रो बसपार्क भनेर नाम दिन पनि नसुहाउने अवस्थ छ । किन भने बसपार्क, बसपार्कको रुपमा नभएर पोखरीको रुपमा रुपान्तरित भइसकेका छन् । कालो पत्रेको नमुना पनि देख्न पाईदैन । वर्षात हुने वित्तिकै बसर्पाको, पार्कीङ्ग स्थल र सडकमा पानि जमेर हिलाम्य पोखरी बनिदिन्छ । घाम लागेको बेलामा भने दुलो उडेर आसपासको क्षेत्र समेत ढपक्कै ढाक्ने गरेका छन् । घाम लागेको बेला धुलोमा निश्शासिंदै र पानि परेको बेला पोखरीमा अन्दाजको भरमा सवारी चलाउनु पर्ने यहाँका चालकहरुको विवश्ता छ । अन्दाजको भरमा सवारी चलाउँदा बसपार्क क्षेत्र भित्र नै सवारी दुर्घटना हुनसक्ने, सवारीको उपकरण खराव हुने र यात्रुहरुले समेत सास्ती भोग्नु परिरहेको सवारी चालकहरु बताउँछन् ।
बर्षातको समयमा त वीरगंज बसपार्कक्षेत्रमा साइकल र रिक्सा समेत चल्न सक्दैन, पानीको निकास नहुँदा फोहर दुर्गन्धहरु थुप्रिएर दुर्घनधित हुने समस्य त्यतिकै छ । बसपार्क पुन निर्माण तथा मर्मत सम्भार नहुँदा पाइदल यात्रु, एवं सो क्षेत्रका बासिन्दा र व्यावसाहीहरु समेत मर्कामा परेका छन् । बीरगंज बसपार्कबाट मुलुकको राजधानी काडमाण्डौ, पुर्व काकडभिट्टा, इलाम, पश्चिम महेन्द्र नगर भैरहवा, पोखरा लगायत मुलुकका विभिन्न सहर, गाउँसम्म ठुला तथा साना रात्रि एवं दिवा सेवाका सवारीहरु संचालित छन् । यसर्थ पनि गन्तव्यमा पुग्न धेरै जना यात्रुहरुलाई वीरगंजको नयाँ बसपार्क पुग्नै पर्ने बाध्यता छ । यतिबेला हिलो र पानिले ढाकेको वीरगंज वसपार्कमा सवारी समात्न पुग्ने यात्रु समेत पाईदल हिँडेर हेर्दै रमाउँदै तथा अवलोकन गर्दै पुग्न सक्ने अवस्थ छैन । रिक्सा, टाँगा, ट्याम्पो वा अन्य सवारीमा जाने हो भने बसपार्कको सडकमा नै सवारी चिप्लने, डुव्ने वा पल्टेर दुर्घटना हुने हो कि, डर छ ।
वीरगंज नयाँ बसपार्क यो दुरावस्थमा चलेको चार वर्ष भन्दा बढि भइसकेको छ । राज्यको दुकुटीमा कुल राजस्वको ४० प्रतिशत भन्दा बढि रकमा वीरगंजबाट नै संकलन हुने गरेको छ । स्थानिय रुपमा भन्नुपर्दा वीरगंज उपमहानगर पालिकाले पनि बार्षिक तीन करोड भन्दा बढि राजस्व सवारी करबाट उठाउने गरेका छन् । तर बसपार्कको मर्मत सम्भार तथा पुन निर्माणका लागि नत राज्यले चासो देखाएको छ नत वीरगंज उपमहानगर पालिकाले नै ।
मुलुककै इज्जत र प्रतिष्ठा जोडिएको वीरगंज बस पार्कको दुरावस्थ यस क्षेत्रका यातायात व्यावासायीहरुले पटकपटक ध्यानाकर्षण गराउँदै आएका छन् । तर पनि उक्त निकायहरुले वेवास्ता गरे पछि आक्रोशित व्यावासायीहरुले यातायात नै बन्द गरेर, थप कडा आन्दोलनको चेतावनी समेत दिएका छन् ।
योजना निर्माणकर्ताहरुको आँखा परेन कि भन्ने हो भने वीरगंज बसपार्क नेता, नेतृ, प्रसानिक अधिकारी र योजना निर्माताहरुको प्रय आवत जावत भइरहने ट्रन्जित प्वाइन्ट हो । रकमको अभाव हो कि भन्ने हो भने वीरगंज वस पार्क राज्य र नगरका लागि दुहुनो गाई हो । योजना निर्माणका लागि ध्यानाकर्षण गराउन नागरिक दवाब पनि परिरहेकै छ । फेरी वीरगंज नयाँ बसपार्कको यो दुर्गति किन त ?  

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

About the Author Mero samay

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

No comments

event's

strike

strike

Child

Child
वीरगंज नयाँ वसपार्क ..


वीरगंज ३० असार

वीरगंज सहर, नगर मात्र होइन, यसले उपमहानगरपालिको दर्जा पाएको पनि झण्डै दुइ दशक पार गरिसकेको छ । मुलुककै मुख्य प्रवेशद्वारको रुपमा रहेको वीरगंजको नाम, पर्सा जिल्ला सदरमुकामको दर्जामा मात्र नरही, मुलुक र मुलुकबासीको इज्जत एवं प्रतिष्ठासंग सिधै जोडिएका छन् ।

हवाई मार्ग बाहेक स्थलमार्ग भएर नेपाल प्रवेश गर्ने विदेशी अधिकाँश विदेशी पाहुनाहरु वीरगंज भएर नै आवत जावत गरि रहेका छन् । भनिन्छ नि कसैको लागि पनि “फस्ट इम्प्रेशन इज लास्ट इम्प्रेशन” अर्थात पहिलो प्रभाव नै अन्तिमसम्म रहने छ । 
उसो हो भने स्थलमार्ग मार्फत वीरगंजको बाटो भएर नेपाल प्रवेश गर्ने विदेशी पाहुनाहरुलाई फस्ट इम्प्रेशन कस्तो परिरहेको होला त .........सहजै अनुमान गर्न सकिन्छ ..सवारी साधन समेत राम्रो संग चल्न नसक्ने वीरगंज उममहानगर पालिकाले पाहुनाहरुलाई कुन रुपमा स्वागत गरिरहेका होलान् ।
कुनै पनि समाजको सभ्यता त्यहाँका स्थानिय विकास संग जोडिएका हुन्छन् । स्थानिय विकासको पहिलो तत्वा सडक र यातायात हो । सडक र यातायातको स्तर राम्रो समाजका लागि अन्य सुविधाहरु प्रप्त गर्न सहज हुन्छ ।
वीरगंजको मुटुमा अवस्थित एक मात्र बसपार्कको अवस्थ अतिनै दयनिय छ । नया वसपार्कको नामले परिचित यस वसपार्कलाई पुुरानो थोत्रो बसपार्क भनेर नाम दिन पनि नसुहाउने अवस्थ छ । किन भने बसपार्क, बसपार्कको रुपमा नभएर पोखरीको रुपमा रुपान्तरित भइसकेका छन् । कालो पत्रेको नमुना पनि देख्न पाईदैन । वर्षात हुने वित्तिकै बसर्पाको, पार्कीङ्ग स्थल र सडकमा पानि जमेर हिलाम्य पोखरी बनिदिन्छ । घाम लागेको बेलामा भने दुलो उडेर आसपासको क्षेत्र समेत ढपक्कै ढाक्ने गरेका छन् । घाम लागेको बेला धुलोमा निश्शासिंदै र पानि परेको बेला पोखरीमा अन्दाजको भरमा सवारी चलाउनु पर्ने यहाँका चालकहरुको विवश्ता छ । अन्दाजको भरमा सवारी चलाउँदा बसपार्क क्षेत्र भित्र नै सवारी दुर्घटना हुनसक्ने, सवारीको उपकरण खराव हुने र यात्रुहरुले समेत सास्ती भोग्नु परिरहेको सवारी चालकहरु बताउँछन् ।
बर्षातको समयमा त वीरगंज बसपार्कक्षेत्रमा साइकल र रिक्सा समेत चल्न सक्दैन, पानीको निकास नहुँदा फोहर दुर्गन्धहरु थुप्रिएर दुर्घनधित हुने समस्य त्यतिकै छ । बसपार्क पुन निर्माण तथा मर्मत सम्भार नहुँदा पाइदल यात्रु, एवं सो क्षेत्रका बासिन्दा र व्यावसाहीहरु समेत मर्कामा परेका छन् । बीरगंज बसपार्कबाट मुलुकको राजधानी काडमाण्डौ, पुर्व काकडभिट्टा, इलाम, पश्चिम महेन्द्र नगर भैरहवा, पोखरा लगायत मुलुकका विभिन्न सहर, गाउँसम्म ठुला तथा साना रात्रि एवं दिवा सेवाका सवारीहरु संचालित छन् । यसर्थ पनि गन्तव्यमा पुग्न धेरै जना यात्रुहरुलाई वीरगंजको नयाँ बसपार्क पुग्नै पर्ने बाध्यता छ । यतिबेला हिलो र पानिले ढाकेको वीरगंज वसपार्कमा सवारी समात्न पुग्ने यात्रु समेत पाईदल हिँडेर हेर्दै रमाउँदै तथा अवलोकन गर्दै पुग्न सक्ने अवस्थ छैन । रिक्सा, टाँगा, ट्याम्पो वा अन्य सवारीमा जाने हो भने बसपार्कको सडकमा नै सवारी चिप्लने, डुव्ने वा पल्टेर दुर्घटना हुने हो कि, डर छ ।
वीरगंज नयाँ बसपार्क यो दुरावस्थमा चलेको चार वर्ष भन्दा बढि भइसकेको छ । राज्यको दुकुटीमा कुल राजस्वको ४० प्रतिशत भन्दा बढि रकमा वीरगंजबाट नै संकलन हुने गरेको छ । स्थानिय रुपमा भन्नुपर्दा वीरगंज उपमहानगर पालिकाले पनि बार्षिक तीन करोड भन्दा बढि राजस्व सवारी करबाट उठाउने गरेका छन् । तर बसपार्कको मर्मत सम्भार तथा पुन निर्माणका लागि नत राज्यले चासो देखाएको छ नत वीरगंज उपमहानगर पालिकाले नै ।
मुलुककै इज्जत र प्रतिष्ठा जोडिएको वीरगंज बस पार्कको दुरावस्थ यस क्षेत्रका यातायात व्यावासायीहरुले पटकपटक ध्यानाकर्षण गराउँदै आएका छन् । तर पनि उक्त निकायहरुले वेवास्ता गरे पछि आक्रोशित व्यावासायीहरुले यातायात नै बन्द गरेर, थप कडा आन्दोलनको चेतावनी समेत दिएका छन् ।
योजना निर्माणकर्ताहरुको आँखा परेन कि भन्ने हो भने वीरगंज बसपार्क नेता, नेतृ, प्रसानिक अधिकारी र योजना निर्माताहरुको प्रय आवत जावत भइरहने ट्रन्जित प्वाइन्ट हो । रकमको अभाव हो कि भन्ने हो भने वीरगंज वस पार्क राज्य र नगरका लागि दुहुनो गाई हो । योजना निर्माणका लागि ध्यानाकर्षण गराउन नागरिक दवाब पनि परिरहेकै छ । फेरी वीरगंज नयाँ बसपार्कको यो दुर्गति किन त ?  

«
Next

Newer Post

»
Previous

Older Post


No comments:

Cat-5

Cat-6